Artikel Menarik

04 August 2009

Mataku rabun?

Adakah mataku sudah rabun? tidak!!! aku tidak mahu menjadi rabun..

Hal ini telah jadi mungkin disebabkan migrain aku yang aku alami sekarang.. aku tidak mahu menjadi rabun kerana cita-citaku untuk menjadi seorang tentera telah musnah berkecai!!!

Aku telah pergi ke kedai spectacle shop untuk periksa mata aku ini.. telah terbukti aku rabun akhirnya.. dengan rabun jauh sejauh 125 untuk sebelah kiri dan kanan..

Alamak! jadi sekarang aku kena pakai spek mata la jawabnya untuk selamanya??? hmmm!!! aku rasa ini mungkin disebabkan migrain.. kalau tidak perkara sebegini tidak akan jadi.. tapi aku tidak boleh melawan takdir.. kerana tertulis macam itu buat diriku.. ku terima dengan redha sahaja..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment