Artikel Menarik

20 April 2010

Tanda Obsesi Dengan Program Realiti TV

Sekarang ini kan makin melambak-lambak program realiti TV yang biasanya memerlukan kredit SMS penonton dalam menjayakannya. Kat sini pulak sindrom orang yang terlalu fanatik yang keterlaluan terhadap peserta yang menjadi idola dalam sesuatu program itu. Agak-agak ada tak salah satunya kena kat batang idung korang? Renung-renungkanlah..

1) Separuh dari duit gaji dihabiskan untuk mengundi feveret korang.

2) Sanggup buat website fanclub ataupun menulis blog yang takde lain ceritanya pasal peserta feveret tu.

3) Suruh mak ayah kat kampung menlanggan siaran TV berbayar itu supaya kalau balik kampung setiap hujung minggu takdelah miss tengok.

4) Kawan-kawan terdekat dan anggota keluarga jugak secara tidak langsung turut di desak untuk mengSMS favourite korang sekali.

5) Majalah yang mengandungi gosip, gimik dan segala hal yang tak penting si feveret korang tu menjadi bahan bacaan wajib yang patut di beli.

6) Jugak menjadi peguambela tak bertauliah kalau ada kengkawan yang sengaja mengondem feveret korang itu.

7)
Kat bilik kompem penuh dengan segala macam poster si feveret. Beleum masuk lagi album gambar yang berpeti-peti dan jugak buku scrap.

Salah satu daripada perkara di atas mesti ada punya bagi yang meminati program realiti TV ini. Jadi jangan selindung lagi. Kami sudah tahu.. haha
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. AGREE! DEMAM REALITI TV...HHAHAHAHA...NICE ONE I'M FOLLOWING!

    ReplyDelete
  2. MAM - haha.. macam-macam perkara berlaku!

    ReplyDelete