Artikel Menarik

12 January 2011

Tahun Baru Yang Agak Sibuk

Tahun baru sudah masuk dan aku mengalami kesibukan yang amat sangat sehingga menjadi letih dan mengantok juga buat seketika tetapi aku tidak mahu untuk tidur petang. Kerana? Sebab salah satu azam aku kurangkan tidur petang dan mempercepatkan tidur awal pada waktu malam dan tidak mahu tidur lewat.

Seharian, bermacam-macam perkara akan aku lakukan sehingga jarang untuk membuka blog aku sendiri dan update benda-benda yang agak baru untuk tatapan rakan-rakan blogger aku.

Bukan saja-saja tak mahu update tetapi idea aku juga kekurangan sehingga kepala aku menjadi ringan dan kadangkala berat sehingga tak mampu untuk mengangkat.

Jadi, tunggu aku update benda-benda yang baru untuk blog ini jikalau idea datang dan ada benda yang menarik untuk tatapan semua! Kalau tak ada, maknanya tak ada lah tuh! HAHA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment