Artikel Menarik

19 April 2011

Sebab Seseorang Menjadi Pucat

Hoho! Aku suka tengok orang pucat. Lebih-lebih lagi pucat sebab terkejut kena sergah dengan aku... tapi pucat ini banyak jenis... macam yang aku tulis kat bawah ini la... hoho...

TAK CUKUP MAKAN
Ya laa... nak makan duit takde jadi terpaksa la meneguk air sejuk ya! Hoho!

SAKIT
Ni bukan sebab takdak duit tapi duit banyak pun takdak guna kalau dah sakit tak boleh makan.

TAKUT
Selalunya pucat macam ni sebab masa balik tengah malam berasa takut dekat dalam hati tu. Takut dekat hantu la katakan.

HISAP DADAH
Pucat yang sengaja ditempah. Ye la... dah tahu dadah tuh bahaya, nak jugak dilahapnya.

BUAT SALAH
Selalunya orang yang buat salah secara automatik akan pucat mukanya bila kesalahan tersebut disebut walaupun bukan ditujukan kepadanya.

DAH JADI MAYAT
Ni aku tak boleh nak kata apa lani la. Ye laa.. dah jadi mayat dah tentulah pucat

PACAT
Sejenis binatang yang suka menghisap darah dan... laa, apa aku merepak pasal pacat plak ni. Hadoiii...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment