Artikel Menarik

18 December 2011

Tukar Header Blog

Hari ini aku rasakan header aku yang lama tidak seberapa cantik dah bagi aku dan aku perlukan header yang baru dan lebih kemas dan cantik. Bermacam-macam idea aku fikirkan dan yang paling penting inginkan header yang lawa tetapi malas betul nak edit-edit ni disebabkan kemunginan idea kreativi kurang kot... Berikut ditepi ini adalah header lama...

Sebelum ini header aku sizenya kecil sedikit dan untuk header baru ini aku tukarkan sizenya besar sedikit sahaja seperti di dalam 50pixel lebih. Aku tidak tahu nak edit macam mana header yang baru ini sebab aku tidak sekreatif anda yang mempunyai pelbagai-bagai idea yang menarik untuk dibuat pada header.

Seperti anda lihat di atas ini aku sudah memaparkan header yang baru yang bercorakkan retak yang bermaksud walaupun retak itu berlaku tetapi ia dapat ditampal oleh perkataan ShakRoil eWant yang bererti walaupun kita di dalam kesusahan, kita mesti mencari jalan untuk menyelesaikannya. Kiranya seperti jikalau anda luka dan mesti anda mencari ubat ataupun plaster untuk menampal luka anda itu bukan? HAHA!

Yang paling penting aku perlukan sedikit komen daripada anda mengenai header yang agak huduh ini supaya aku dapat memperbaiki diri aku ini yang tidak seberapa kreatif kerana ilmu itu perlu dikutip dimana-mana sahaja tanpa perlu rasa segan-silu...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

1 comment:

  1. pada pendapat saya smart header baru ni. comel juga........
    kalau saya ni pandai edit2 ni dah lama buat...
    hohoho

    ReplyDelete