Artikel Menarik

18 December 2011

Pesta Pulau Pinang

Hari ini hari ahad jadi kebanyakkan orang bangun lambat termasuklah aku dan selepas aku bangun mak aku mengatakan kepada aku bahawa malam ini ayah aku nak bawa satu keluarga pergi pesta dan mak aku menanyakan sesuatu kepadaku bahawa adakah hendak ikut? aku terus menjawab ya...

Lama rasanya aku tidak pergi ke Pesta Pulau Pinang di dalam 2 atau 3 tahun iaitu aku terlepas 2 atau 3 kali pergi Pesta Pulau Pinang.

Kenapa ShakRoil tidak pergi Pesta Pulau Pinang walaupun rumahnya di Pulau Pinang?
Sebab tiada siapa ajak! Kalau nak pergi sorang-sorang nampak sangat takkan pergi punya...

Rasa seronok pula sebab lama tidak pergi ke Pesta Pulau Pinang dan hari ini akan ku jejaki di sana dan akan ku membeli bermacam-macam apa yang aku ingatkan (tamak) HAHA!

Kepada yang belum pergi lagi, ayuh! malam ini kita jumpa dan disana dan memeriahkan suasana di Pesta Pulau Pinang bak orang Pulau Pinang kata "jom kita pakat pi bwuat gramai...".

Jumpa di sana malam sekejap lagi!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: