Artikel Menarik

30 March 2012

Duit Akaun Nuffnang

Duit akaun Nuffnang aku daripada hari itu hingga kini tidak gerak-gerak langsung dan kemungkinan pelawat blog aku ini makin lama makin kurang dan itu sudah terbukti. HUHU!

Sebab apa pelawat kurang? Sebab aku jarang update entri / post terbaru la kurang jadinya dan kemungkinan dah jadi tanah perkuburan sudah kot blog aku ini.

Aku terasa nak update tapi aku nak tulis apa pon tidak tahu. Lihat! sudah lari topik. Sebenarnya nak cerita megenai duit Nuffnang aku je!

Duit aku dalam akaun Nuffnang ini boleh tahan jugaklah, tak lah berapa banyak sangat dalam RM200 sahaja yang terkumpul pada masa aku mula-mula daftar sampailah sekarang. Agak-agak sudah 2 tahun kot. Setahun RM100, kira ok la tuh kot. HEHE!|

Apa-apa pon, ramai jugak yang sudah dapat duit banyak daripada Nuffnang ini dan aku hendak merasakan jugak tetapi aku nak tungu lagi banyak sampai beribu-ribu RM500 lebih kira ok la tuh! HAHA!

Agak-agak boleh tak aku capai cita-cita aku tersebut? Setahun? Dua tahun? Bertahun-tahun? Kemungkinan korang akan mengatakan aku ini gila! HAHA! tetapi akan ku tunggu dan usaha. Tanpa usaha mana boleh dapat! HUHU.

Semoga aku dapat duit saku lebih daripada Nuffnang ini sambil berBlogger! HEHE!

Pssst : Jangan lupa akan ChurpChrup! HEHE.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

6 comments: