Artikel Menarik

23 November 2012

Cuti Dan Tamat Semester 5

Hari ini merupakan hari yang terakhir aku pada Semester 5 di Politeknik Seberang Perai (PSP) dengan pelbagai dugaan serta perkara yang perlu dirempuhi dengan penuh onak duri. HEHE!

Semester 5 aku merupakan semester yang paling padat sekali pada diriku kerana semester ini pelbagai benda yang kena dilakukan dan perlu diselesaikan ditambah pula sibuk dengan pelbagai aktiviti yang menarik dan agak membosankan.

Ditambah pulak dengan Proposal Projek yang kena dilakukan serta sibuk membuat design bentuk projek dengan menggunakan Autodesk Inventor dan juga terpilih di dalam MyINOVASI2012.

Bertambah-tambah sibuk sebagai seorang pelajar di hujung-hujung semester kerana perlu melakukan projek dan study serta perkara-perkara lain yang berkaitan dengan pelajaran.

Pada semester ini aku mengambil sebanyak 4 kertas peperiksaan terakhir iaitu Thermodynamics 2, Industrial Management, Engineering Mathematics 4, Pnuematics & Hydraulics. Kesemua subjek/kursus di atas ini agak "killer" jugalah. Berpinau mata dan kepala otak aku nak study semua ini.

Tambahan pula, aku mengambil peperiksaan Malaysian University English Test (MUET) pada sesi November 2012 ini dan aku katakan agak mencabar juga peperiksaan MUET ini kerana aku tidak begitu menguasai Bahasa Inggeris / English Language dengan begitu sempurna lagi.

Aku harapkan semuanya berjalan dengan lancar dan tiada cacat cela yang telah aku lakukan sepanjang aku belajar pada semester 5 ini untuk terus petgi ke semester 6 ini dengan jayanya. Amin....
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

1 comment: