Artikel Menarik

26 November 2012

Kehebatan Filem

Setiap filem yang diterbitkan mesti mempunyai kehebatan dan identiti tersendiri mengikut cerita, pelakon atau di mana ia dibuat sehingga dapat mengumpulkkan pengikut serta penontonnya yang tersendiri. Mari layan antara kehebatan filem yang ada ini...

HOLLYWOOD
Dengan hanya seorang hero yang berbekalkan wajah kacak ia mampu menghancurkan sebatalion askar tanpa cedera parah dan heronya terlalu hebat sehingga pandai dalam segala bidang. Banyak juga superhero yang lahir dalam filem-filem hollywood ini tetapi kebanyakkan tetap tewas kepada cinta. Hebat bukan?

CINA
Heronya yang sungguh cekap dalam aksi seni mempertahankan diri, boleh terbang, bergaduh dan membelasah pihak musuh dengan sekelip mata sahaja. Filem cina ini juga mempunyai banyak kumpulan kongsi gelap yang sungguh ganas tetapi sayang ia tetap tewas kepada kuasa cinta.

TAMIL / BOLLYWOOD
Seorang hero mampu menentang dan menggulingkan kerajaan yang korup, mampu bergaduh dengan pihak lawan seorang diri tanpa menggunakan senjata canggih, juga pandai menari di mana-mana dan bermacam-macam tarian dan gerenti terjerat dek cinta untuk pengakhiran yang bahagia.

INDONESIA
Mampu membuat cerita-cerita fantasi dan seram serta tahyul melampau meleret-leret sehingga mampu membuat ramai penonton yang lupa ada tugas sebenar mereka.

MELAYU
Selalu bertemakan tentang perebutan harta pusaka, adengan curang dengan pasangan, cinta terhalang atau pandai meniru dari filem-filem asing. Mempunyai kisah cinta yang hebat ketika muda dan berjumpa kembali pada usia tua sehinggakan membawa kepada beratus-ratus episod. Silap-silap ramai penonton membesar dengan satu-satu cerita.

Banyak kali kehebatan filem yang kita boleh lihat dan tonton daripada setiap filem daripada pelusuk dunia untuk tatapan anda ttapi kebanyakkannya mempunyai jalan cerita yang agak sama walaupun aksi dan adengan filem yang lain sedikit daripada biasa...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment