Artikel Menarik

01 December 2012

Ciri-Ciri Awek Pisau Cukur

Anda seorang lelaki? Pernah ada awek ataupun sedang keluar dengan awek? Pastikan anda tahu sama ada awek anda itu betul hendak pada anda ataupun hendakkan dompet anda, bukanlah semua awek macam itu tetapi di zaman sekarang ini, duit jauh lebih kacak dari muka...

1) Suka mengajak anda keluar jalan-jalan dan makan-makan serta pujuk-pujukan untuk membeli-belah mahupun shopping-an barang-barangan.

2) Sangat pandai bergaya ala-ala manja untuk mendapatkan kad kredit anda. Peringkat tertinggi mereka iaitu berjaya mendapatkan rumah serta dan juga kereta.

3) Agak menggelabah apabila telefon bimbitnya berdering dan seringkali bercakap dengan nada lembut berbisik-bisik mengalahkan ejen perisik.

4) Sangat gemar bertentang mata dnegan tokei kedah emas tatkala keluar enggan anda sambil cuba memaksa anda bertentang mata sama.

5) Memiliki banyak barang-barang mahal yang anda tahu dia tidak akan mampu membeli. Sudah itu siapa yang beli?

Adakah anda iaitu wanita / perempuan mempunyai ciri-ciri seperti ini? Ataupun tidak? Benarkan anda mencintai lelaki anda itu tanpa memikirkan tentang duit yang banyak dan hanya ada duit untuk mampu makan dan minum sahaja tanpa membelikan barangan lain? Ataupun wanita / perempuan memang seperti ini?


Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

1 comment: