Artikel Menarik

14 April 2013

Teringin Mencari Power Bank

Aku teringin ingin mencari dan membeli Power Bank untuk handphone aku Samsung Galaxy S2 ini kerana kerap kehabisan bateri jikalau aku membuka Wifi ataupun Packet Data serta membuat aplikasi lain contohnya Games dan juga yang lain-lain untuk aktiviti harian dan sebaliknya.

Terdapat pelbagai jenama Power Bank ini seperti Yoobao, Yell, Pineng, Edvan, Amuse dan juga lain-lain. (entah betul atau tidak aku senarikan ini. HUHU!) tetapi aku masih mencari yang murah dan berkualiti dan n\hendak dikatakan murah sangat itu tidaklah kerana kalau murah sangat pun takut barang tidak berkualiti. Betul atau tidak?

Kepada pembaca blog aku yang sudah terbcara ataupun terjumpa di dalam enjin carian ini. Boleh tidak tolong senarikan power bank yang mana terbaik dan terbagus serta berkualiti untuk aku beli supaya aku takut akan kesan pada telefon aku sahaja.

Apa-apapun usaha untuk mencari Power Bank masih diteruskan dengan menggelah carian enjin untuk mencari yang mana terbaik dan harga pun berpatutan. Jikalau ada jual secara dalam talian pun aku sanggup beli disebabkan kualiti itu yang aku mahukan. HEHE!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

5 comments:

  1. Saya dah beli kat http://alitcom.blogspot.com powerbank transformer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa kapasiti power bank tersebut? harga berpatutan?

      Delete
  2. http://harezal-iesmart.blogspot.com/2013/06/iesmart-enterprise-jual-powerbank.html

    ReplyDelete
  3. saya ada menjual power bank pelbagai jenama seperti yoobao,pineng dan byk lgi . boleh dibeli secara borong . lgi byk lgi murah saya bagi harga . boleh layari blog saya untuk keterangan lanjut

    http://www.zmartzshopz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. https://www.facebook.com/aptechno

    ReplyDelete