Artikel Menarik

10 September 2011

Banyak Rumah Terbuka

Banyak rumah terbuka masa raya minggu ke dua ini sampai aku tak tahu mana nak pergi...
Semua rumah terbuka pun daripada member-member aku daripada sekolah rendah sampai tempat sekarang aku belajar ini...
Best jugak sebab aku dapat makan FREE! HAHA!..
Adakah makan FREE? tajuk utama untuk raya ini? Aku rasa tidak... sempena raya ini kita berkunjung rumah terbuka kerana untuk mengeratkan silaturahim di antara rakan-rakan dulu yang sekian lama terpisah...
Masa inilah kita nak bertemu berkembali kalau tidak hari-hari lain... betul tak?

Kepada yang sudah besar tuh jangan nak pergi Raya Rumah Terbuka nak duit raya sebab korang ingat korang itu kecil lagi ker? dah besar panjang dah pun!!! cuma tak bekerjanye tak lagi... betul tak? (aku main teka ja) HAHA!

Oleh itu semoga anda bergembira di hari raya ini walaupun sudah masuk minggu ke dua...

Pssst : Nanti jangan lupa yang mana tinggal puasa tuh ganti balik yer! HEHE!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment