Artikel Menarik

15 October 2011

Anda Tersilap Tegur

Pernah jadi tak? Alaaa, mesti pernah punya kan? Orang silap tegur korang ataupun korang yang tersilap tegur orang. Ha! tuh seunyum tuh mesti pernah kan? Nak tau cara best cover line? Baca je artikel kat bawah ni...

1) Teruskan menegur, kalau dah memang kompom salah, korang reka je cerita yang korang macam bebetul kenal dia sampai dia pun terlayan dengan korang.

2) Alang-alang dah silap tuh, korang selamba je tegur benda yang ada kat sekeliling seperti dinding, siling, lantai atau apa saja sampai la orang tuh malas nak layan karenah korang.

3) Menyamar jadi pengawai daerah ke, ketua kampung ke, AJK banci penduduk ke atau apa-apa pekerjaan yang berurusan dengan orang.

4) Nak elak korang digelakkan, korang gelakkan diri kroang siap-siap... berpakej dengan guling golek-golek serta lelehan air mata sampai orang sekeliling tension dan melupakan insiden itu begitu sahaja.

5) Cakap je memang hobi korang tegur orang tak kenal, nak tambah kawan tapi pastikan alasan ini digunakan dengan orang yang berlainan jantina.

6) Mengaku sebagai saudara jauh yang tenah mencari waris pasal harta pusaka, nescaya diorang akan kenal korang serta-merta tanpa ada unsur paksaan.

Oleh itu, kalau korang tersilap tegur pastikan korang mempunyai taktik sendiri untuk cover ataupun gunalah teknik di atas ini supaya korang tidak malu lalu membunuh diri disebabkan perkara yang paling senang di atas.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment