Artikel Menarik

09 November 2011

Simbol T-Shirt Dengan Personaliti

Sekarang t-shirt boleh dikatakan bermacam-macam design yang ada pada coraknya sehingga corak yang pelik-pelik muncul di depan atau belakang t-shirt sebut... adakah anda tahu simbol t-shirt dengan personaliti pemakainya ialah apa? jom kita baca di bawah ini...

T-SHIRT IMEJ KUMPULAN ROCK/PENYANYI
Semada ada takde baju lain nak pakai, baju lain habis pakai - tak basuh lagi atau beliau memang peminat fanatik artis tersebut. Lantak la pun ke dia.

T-SHIRT IMEJ PERLANCONGAN
Kemungkinan diberi oleh kengkawan, sedara-mara sebagai ole-ole. Kalau beli sendiri, nak bagi tahu la yang pernah pergi melancong kat sana tuh.'

T-SHIRT LOGO UNIVERSITI

Nak bagi tahu yang beliau uth pelajar universiti, rasa cam bangga je pakai. Kalau awek tengok rasa ek le sikit gamaknya.

T-SHIRT IMEJ IKALAN
Sah-sah la baju dapat free, pakai ajelah.

T-SHIRT SEASONS ALA BUNDLE
Rasa macam kool je menunjukkan jiwa sorang yang bebas namun sesetengahnya masih sibuk jaga tepi skirt artis-artis tanah air.

T-SHIRT BERJENAMA a.k.a BRANDED
Ala... macam le tak tau pakai t-shirt Paul Smith yang tiruan punya je. Nak merasa, nak beli yang original tak mampu.

Ada lain-lain lagi simbol t-shirt yang pelik dan menabjukkan pada t-shirt sekarang nih. Sekarnag cuba lihat t-shirt yang korang pakai ada simbol apa? kalau simbol pelik-pelik tuh janganlah dipakai kerana simbol t-shirt kita pakai itu melambangkan diri kita yang sebenar. Kenapa? sebab kalau kita suka t-shirt itu baru kita pakai. Kalau tak suka kita tak pakai. Betul ke tak?
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment