Artikel Menarik

04 April 2012

Duit Daripada Nuffnang

Aku sehingga kini menanti duit daripada Nuffnang iaitu mencukupi sehingga jumlah yang aku ingin cashout. Jumlah sekarang di dalam Nuffnang hanyalah sebanyak RM200 lebih sahaja dan aku rasakan aku tidak perlu lagi untuk cashout lagi kerana aku ingin mengumpul sehingga RM500. Barulah terasa sedikit duit itu tetapi sampai bila?

Adakah pengaruh pengunjung mampu menaikkan duit daripada Nuffnang? Ya! aku rasa sebegitu juga.

Mungkin ada beberapa tips yang menarik untuk menaikkan duit Nuffnang ini? Kalau ada tolong kongsikan sekali kerana ilmu itu sangat berguna untuk semua. Tak kurang langsung jikalau anda berkongsi ilmu. Jadi, tunggu apa lagi? Ada tips? Mari berkongsi sedikit bersama aku disini yer!

Sebelum itu aku ceritakan sedikit perjalanan aku untuk mendapat RM200 ini. Begitu lama sekali sehinggakan tersenguk-senguk aku menanti duit aku naik cepat daripada Nuffnang ini. Aku tidak mahukan cara kotor untuk menaikkan duit Nuffnang aku ini kerana tidak berkat langsung. Duit itu digunakan untuk semua perkara disekeliling kita walaupun kita tidak makan menggunakan duit itu.

Kemungkinan kita perlu bermain teknik SEO yang sepadan dan menarik untuk membuatkan blog kita senang di cari oleh pengunjung yang datang daripada pakcik Google? Aku rasakan begitu juga iaitu dengan menggunakan KEYWORDS ataupun kata kunci yang penting dan terhangat.

Blogwalking pun ok jugak ker? Aku rasa blogwalking merupakan salah satu untuk tarik orang masuk sahaja di dalam sini sahaja kemudian balas balik di dalam Shoutbox ataupun Kotak Jerit dan kemudian kita pergi yang baru. Kemungkinan untuk menaikkan pengunjung sahaja kot. Aku bukannya tahu sangat! HUHU!

Apa-apa pun mari kita sama-sama usahakan duit daripada Nuffnang ini erk! dan pastikan jalan yang kita mencari duit daripada Nuffnang ini adalah jalan yang terbaik dan tidak menipu orang! HAHA!

Semoga berjaya unuk mendapat duit daripada Nuffnang ini! termasuk aku jugak. HEHE!

Psst : Best ooo! kalau dapat cashout banyak-banyak daripada Nuffnang ini.

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

6 comments:

  1. untunglaaa, duit banyak boleh belanja makann!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ! boleh-boleh blanja makan . nanti kena kerap mai blog ini lah :P

      Delete
  2. byk la tu...meh sy klik kasi up lg nuffnang tu...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. haha . itulah . nak kena kumpul lagi la gamaknya . huhu!

      Delete