Artikel Menarik

17 October 2012

Jika Benar Kuasa Bomoh Maka

Ramai sangat yang percayakan cakap bomoh daripad acakap mak dan ayah ataupun orang-orang alim yang lain. Kesahihan bmoh ini masih tidak nampak lagi tetapi kalaulah apa yang bomoh ini buat atau cakap semuanya jadi, mesti...

1) Tidak akan wujud agensi mencari jodoh sebab semua akan carik bomoh untuk mendapatkan pasangan tanpa susah-susah hendak mengorat.

2) Mak bapak yang punya perempuan mesti dalam ketakutkan kalau menolak pinangan sebab bimbang akan disantau atau disantet oleh pihak lelaki.

3) Budk-budak sekolah tidak payah hendak belajar susah-payah sebab bila sampai peperiksaan maka segala jawapan sudah tahu, smeuanya dnegan bantuan bomoh.

4) Piala Dunia akan didominasi oleh negara Asia kerana kebanyakkan ilmu hitam datangnya dari negara-negara Asia.

5) Tidak perlu doktor, ubat pelangsingan badan dan pihak berkuasa kerana semuanya akan terserah kepada tangan bomoh yang mampu buat apa sahaja.

6) Akan lebih banyak lagi cerita-cerita seram di wayang dan semua pelakon terdiri daripad hantu dan bomoh itu sendiri.

Jika benar kuasa bomoh itu ada maka jadi seperti perkara di atas ini. Segala benda boleh selesai dan segala benda yang dilakukan oleh bomoh dapat diubati dan disakiti kepada orang dengan senang-lenang tanpa pusaha lain iaitu hanya jumpa bomoh sahaja...

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. Hihihihii..betul gak tapi ramai yg percaya sampai kasi bini kat bomoh..

    ReplyDelete
  2. hehe.. yang pasal bagi bini kat bomoh tuh memang bahaya..

    ReplyDelete