Artikel Menarik

29 August 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri! 
Saya ucapkan kepada semua umat Islam di seluruh dunia ini dan yang khasnya kepada keluarga dan rakan seperjuangan saya.

Disini saya ingin memohon maaf jikalau terkasar bahasa, tersilap kata, tertinggi suara dan segala macam-macam kesalahan yang saya lakukan kepada anda semua yang pernah kenali diri ini dan yang tidak pernah kenali diri ini, saya juga ingin memohon maaf atas kesalahan yang akan datang (kemungkinan) kerana setiap manusia akan melakukan kesilapan tanpa diduga oleh sesiapa pun.

Sempena Hari Raya yang mulia ini, ramai orang bergembira kerana telah hadapi bulan puasa semasa sebulan dan masa inilah kita menyambut sebagai kemenangan kita berpuasa selama sebulan.

Esok tak perlu puasa dah tetapi jangan lupa juga, ada puasa enam pada bulan syawal ini...

Apa-apa pun selamat bergembira!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment