Artikel Menarik

18 October 2011

Klip 3GP

Sebentar tadi baru aku lepas menonton wayang Klip 3GP : Ganas, Gerun & Ghairah bersama rakan-rakan aku. Rakan-rakan aku yang ajak, kalau tidak aku tak mahu kerana aku nak menonton cerita Real Steel iaitu bercerita mengenai lawan robot-robot tuh.

Pape pun boleh tahan lah cerita KLIP 3GP bagi aku dan bagi anda tidak tahu pulak. Banyak pelakon-pelakon seksi dalam tuh. HUHU!

Tetapi cerita itu banyak flashback seperti mengingati perkara-perkara lama yang dibuat dahulu sampai sekarang ini.

Cerita Klip 3GP ini bukan menceritakan tentang rakaman 3GP untuk seks sahaja tetapi mencerita tentang 3GP mengenai pelbagai benda yang boleh dirakam gunakan handphone di dalam format 3GP seperti pembunuhan, rogol, gaduh serta perkara-perkara yang mengenai seseorang.

Selepas itu menyebarkannya melalui bluetooth, cd dan paling senang memaparkan di dalam website / internet kerana internet ini merupakan dunia tanpa sepadan dan macam-macam benda boleh buat.

Secara ringkasnya cerita ini mengisahkan tentang seorang pembangunan website 3GP iaitu bernama KLIP3GP.COM yang bernama apa tah! aku lupa (maaf)... yang telah membuat satu website yang di dalam kandungannya mengandungi banyak video 3GP termasuk video seks yang dirakam, video skodeng yang di rakan seperti budak sekolah tengah buat aksi geli-geli (faham-faham je la yer) dan selanjutnya. Selepas itu, banyak perkara terjadi, ada GigoloKL suka mainkan perempuan / wanita dengan merakam video adegan yang kurang menyenangkan. Biasalah dengar pon gigolo seperti mempermainan wanita lainlah.

Kaki_skodeng.3gp
Remaja_rogol.3gp
Jutawan_siber.3gp
Maya eksekutif terlampau.3gp
Gigolo_KL.3gp
Hantu_kebaya_merah.3gp

Antara list 3GP yang ada dalam cerita...

Malas aku nak cerita panjang-panjang nanti apa pulak jadinya! HAHA!

Apa-apa pun korang nak tahu lebih-lebih, korang lihatlah sendiri. Jadi, jangan tengok benda haram itu (bukan cerita KLIP 3GP ini tetapi video 3gp yang mengandungi unsur-unsur seks, supaya otak anda selalu bersih dan terlindung daripada segala kekotoran.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment