Artikel Menarik

18 October 2011

PING BUSUK : Ping Aggregator untuk rakyat Malaysia

Kepada semua blogger aku nak share sikit tentang ping aggregator yang aku rasakan paling kemas dan senang nak dapatkan visitor ramai iaitu BUSUK.ORG!

Walaupun ianya BUSUK tetapi KEWANGIANnya masih terserlah kerana tempat ping yang paling laju dan senang!

Sebelum itu aku terlupa nak terangkan apakah PING BUSUK.ORG ini?
Kepada yang belum tahu ping ini untuk meningkat visitor untuk membaca entri anda supaya mendapat visitor iaitu pelawat yang ramai ke dalam blog anda dan PING BUSUK ini merupakan PING yang paling popular (bagi aku) kerana senang nak handle dan tiada bugs di dalamnya menyebabkan hacker masuk dengan rasa bangganya hingga mencuri data sehingga password korang semua. Macam yang pernah terjadi di GENGBLOGGER (maaf sebab aku menyebut) disebabkan sekuriti tidak tinggi dan aku tak pasti lah PING BUSUK Ini sekuriti tinggi ke tidak dan aku melihat dari keadaannya. Tiada bugs, tiada error dan tiada ragu-ragu. HEHE!

Bukan apa, aku nak tolong promote sikit BUSUK.ORG ini kerana websitenya aku tertarik seperti kemas, simple, laju dan macam-macam lah dan sekadar untuk berkongsi dengan korang semua wahai rakan-rakan blogger!

Satu lagi, macam-macam ada di dalamnya seperti video, komik dan yang paling aku minat ialah PING blog aku yang tersayang inilah. HEHE!

Apa-apa pun jom ke PING BUSUK.ORG!
Jangan lupa juga untuk ping post anda yang terbaru dan post ini juga ingin aku ping disana! AHAKZ!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. anak haram mana yang buat ping busuk ni?

    ReplyDelete