Artikel Menarik

03 November 2011

Peperiksaan Makin Hampir

Peperiksaan makin hampir, banyak persediaan perlu dibuat supaya mendapat result yang gempak serta rancak. Banyak persiapan perlu dilakukan dan sungguh memeningkan kepala aku ini sehingga kadang-kadang macam malas nak belajar terus pun ada tetapi apa boleh buat nak menuntut ilmu perlu juga buat.

Semester ini aku perlu hadapi 5 paper untuk peperiksaan akhir dan markah penilaian berterusan (PB) aku pun belum tentu lagi lulus... kenapa? sebab banyak sangat subjek susah semester ini dan sungguh memeningkan kepala dengan persamaan equation yang begitu banyak sekali dan bermacam-macam lagi.

Nasib baik subjek yang tiada peperiksaan akhir sudah habis dan markah penilaian berterusan (PB) rasanya tak mampu kot untuk mendapat cemerlang tetapi aku mengharap dapat cemerlang lah sebab aku banyak main semester ini. HAHA!

Apa-apa pun aku minta jasa baik kalian semua supaya mendoakan aku supaya dapat menjawab peperiksaan akhir dengan sempurna tanpa sebarang masalah.

Belajar dan belajar dah tetapi ilmu tak masuk-masuk. Otak benak kot? HAHA! ataupun teringat benda lain ni... awek? oh tidak! aku masih solo yer! (apa benda aku merapu ini)

Selain itu, kepada yang lain yang nak ambik peperiksaan bermula minggu depan bagi semua pelajar Politeknik seluruh Malaysia... semoga berjaya diucapkan dan aku berdoa agar anda semua dapat menjawab dengan baik sekali... jangan lupa belajar juga dan jangan mengharapkan tanpa belajar anda boleh skor 100%...

SEMOGA BERJAYA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment