Artikel Menarik

27 October 2011

Di Sebalik Wanita

Kompius dengan perwatakan diri dan sering kali bingung dengan jantina sendiri? tak perlu risau jika korang nak tahu jantina diri atau pasangan korang itu benar-benar wanita, cuba baca tentang di sebalik insan berjantinakan wanita ini.

1)
Salah satu kebolehan dan kelebihan wanita ini ialah dapat mengandung. Bila saja mengandung maka segala-galanya berubah termasuklah keadaan fizikal dan layanan suami terhadapnya.

2) Antara kehebatan wanita ini ialah air. Air mata yang mengalir adakala tanpa dipaksa boleh meuluhkan hati pasanganya sama ada simpati atau sakit hati.

3) Tidak akan kelihatan janggal bila dilihat wanita berpegangan tangan dengan kaum sejenisnya tapi pastikan tiada unsur ketidaktulenan sesama diorang.

4) Boleh memakai T-shirt dan berseluar yakni pakaian yang dipakai oleh lelaki tanpa sebarang syak oleh masyarakat. Akan tetapi bila lelaki cuba-cuba berbaju kebarung pasti akan dipandang seorang oleh penduduk.

5) Terlalu obsesi tentang berat badan dan jerawat di muka walaupun hanya sebijik habis akan diceritakan kat sanak saudara semasa sesi minum pentang.

6) Adanya hari-hari khas di mana kaum lelaki harus berwaspadu kerana jika tersilap tegur maka akan habis dibebel oleh diorang.

Kalau wanita berperangai lemah lembut tidak mengapa dan begitu juga lelaki. Jikalau wanita itu lembut tidak mengapa dan paling pelik apabila lelaki berperangai lembut yang melampau dan wanita pun kalah dengan lelaki tersebut.


Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: